Reklamacje i zwroty
Reklamacje
W przypadku niezgodności produktu z umową sprzedaży, masz prawo do złożenia reklamacji. Za niezgodne z umową sprzedaży uznaje się produkty:
- niekompletne, uszkodzone, nie nadające się do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem,
- niemające właściwości, które produkty powinny mieć ze względu na swoje przeznaczenie
- niezgodne z opisem
- nienadające się do celu wskazanego w opisie produktu
Reklamacje mogą być składane:
- telefonicznie poprzez infolinię : 800 800 619
- drogą elektroniczną na adres: kontakt@equil.pl
- drogą pocztową na adres: Synoptis Pharma Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 65, 02-255 Warszawa
Dane niezbędne do złożenia reklamacji:
- imię i nazwisko,
- adres do wysyłki pompy
- dane kontaktowe (e-mail, telefon),
- nazwa produktu
- numer seryjny pompy,
- data ważności
- dokładny opis wady/niezgodności
Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 14 dni roboczych. Decyzję w sprawie reklamacji otrzymasz tą samą drogą, w jakiej została ona złożona do nas. Na czas reklamacji mikro pompy insulinowej Equil otrzymasz drugą pompę, żebyś nie musiał przerywać terapii.
W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji następuję:
- wymienia reklamowany produkt na wolny od wad
- w razie zgłoszenia niekompletności przesyłki, uzupełnia zamówienie do stanu zgodnego z przedmiotem sprzedaży
- jeśli powyższe czynności są niemożliwe, zwraca użytkownikowi kwotę zakupu, po uprzednim otrzymaniu od klienta reklamowanego produktu
Zwroty
W ciągu 14 dni możesz zrezygnować z zamówienia bez podawania przyczyny zmiany Twojej decyzji. Jedynym warunkiem uwzględnienia odstąpienia od umowy jest to, by zwracane produkty były kompletne i nieużywane. Jeśli sprzęt nosi oznaki używania, reklamacja/zwrot nie będzie uwzględniona.
Aby dokonać zwrotu produktu należy:
podpisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, które zawierać będzie imię i nazwisko konsumenta, adres zamieszkania lub dostawy zgodnie z f-rą, data i numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu, kwotę zwrotu oraz w przypadku płatności za pobraniem numeru konta bankowego. Formularz oświadczenia można pobrać tutaj
- oświadczenie należy włożyć do paczki z produktem lub wysłać na adres mailowy: kontakt@equil.pl
- zwracany towar należy dokładnie zabezpieczyć i zapakować
- paczkę należy na własny koszt odesłać na adres: Ortopedio.pl – Magazyn Świat Zdrowia ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń
- Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, powinien on być w stanie idealnym bez oznak użytkowania.
- Zwrot należności zostanie wykonany na ten sam środek płatniczy, którym była dokonana płatność podczas składania zamówienia lub w przypadku płatności za pobraniem na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego, w ciągu kolejnych 14 dni od dnia otrzymania przez nas towaru.