Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W przypadku niezgodności produktu z umową sprzedaży, masz prawo do złożenia reklamacji. Za niezgodne z umową sprzedaży uznaje się produkty:

Reklamacje mogą być składane:

Dane niezbędne do złożenia reklamacji:

Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 14 dni roboczych. Decyzję w sprawie reklamacji otrzymasz tą samą drogą, w jakiej została ona złożona do nas. Na czas reklamacji mikro pompy insulinowej Equil otrzymasz drugą pompę, żebyś nie musiał przerywać terapii.

W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji następuję:

Zwroty

W ciągu 14 dni możesz zrezygnować z zamówienia bez podawania przyczyny zmiany Twojej decyzji. Jedynym warunkiem uwzględnienia odstąpienia od umowy jest to, by zwracane produkty były kompletne i nieużywane. Jeśli sprzęt nosi oznaki używania, reklamacja/zwrot nie będzie uwzględniona.

Aby dokonać zwrotu produktu należy:

podpisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, które zawierać będzie imię i nazwisko konsumenta, adres zamieszkania lub dostawy zgodnie z f-rą, data i numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu, kwotę zwrotu oraz w przypadku płatności za pobraniem numeru konta bankowego. Formularz oświadczenia można pobrać tutaj